Vecka 9 är det Stockholm.Skåne och Södra Sverige har sportlov V8. Sportlovet är alltså redan över för oss![]()
Vecka 9 är det Stockholm.Skåne och Södra Sverige har sportlov V8. Sportlovet är alltså redan över för oss![]()
Ursäkta @fcx att jag har en liten annan uppfattning, tänk på att även incheckningspersonalen, säkerhetspersonal, övrig anställda på flygpersonal, de skall kunna vara lediga över sportlovet och umgås med sina barn och familjer.Jag köper inte resonemanget om att man ska behöva vara ute i extra god tid
Både flygbolagen och Swedavia får en intäkt per passagerare, kommer det fler passagerare så har man råd med mer personal.
Ursäkta @fcx att jag har en liten annan uppfattning, tänk på att även incheckningspersonalen, säkerhetspersonal, övrig anställda på flygpersonal, de skall kunna vara lediga över sportlovet och umgås med sina barn och familjer.
Det går inte att bemanna efter ”pikar” SAS vill ju att personalen skall ta ut semester/ledighet under vintermånaderna och ingen skall behöva av bryta sin ledighet bara för att en fredag och lördag har extra mycket passagerare i februari.
CPH har man samma problem sista fredagen i juni tror jag att det är, när ”alla” skall på semester, TV avisen brukar sända direkt från kaoset.
Åter igen @fcx ursäkta min uppfattning hoppas detta inte stör ev. framtida resor tillsammans.
Min gissning är att det är lugnare än vanligt just pga att Stockholm har sportlov, trafiken brukar gå ner då.Imon bitti lär det vara som vanligt va?