Senaste nytt

Sportlov på Seychellerna - denna gång med bilder

TjudöBoy

Medlem
Känns underbart å se bilderna å känns som en evighet sedan man var där med frugan hösten 2012.
Vi bodde på BayView Seychelles, Petite Barbarons, 00248 Anse Boileau, Seychellerna. Det var helt ok ställe å int så hutlöst dyrt, frukost ingick å d var helt, rent å hade en liten pool att svalka sig i. Hyrde oxå bil vilket jag tycker man skall göra om man åker hit, enkelt å köra till alla ställen man vill se fastän trafiken kan vara lite "spännande" ibland. Jag hade turen att hitta snorbilliga (janå 18 k SEK t/r för 2) biljetter i C med Etiopian så kunde inte låta bli. ;)
 

kander

Medlem
Härlig rapport och väldigt fina bilder. Många bra tips och erfarenheter som man kan dra lärdom av och förhoppningsvis kunna applicera på en egen framtida tripp dit. :)
 

hendberg

Medlem
@hendberg som jag skrev:
ARN-FRA med LH i C
Övernattning på Hilton och halv dag i FCT från tidig morgon. Skippade t o m Hilton frukosten frivilligt. :)
FRA-ADD med LH i F
ADD-SEZ med ET i C

Sedan förra året flyger LH direkt och inte med mellanlandning i Saudi så osäker på om de fortsatt erbjuder F på en direktrutt till Afrika?
Galet att jag missat den. LH589 tydligen, har aldrig sett den på nån sökmotor. Verkar dock vara gamla kabinen på en A340-300, men det är nog bättre än TK ekonomi ;-)
 
Toppen