Vad jag kunde läsa från SAS webbsida, rabatten gäller endast för uppgradering till SAS Plus, inte till SAS Business.Var det bara rabatt i Plus eller även i Business?
Jo, men man vet ju aldrig hur de implementerat.Vad jag kunde läsa från SAS webbsida, rabatten gäller endast för uppgradering till SAS Plus, inte till SAS Business.
Har en resa till Los Angeles 9-15 augusti. På utresan får jag kampanjpriset men inte på hemresan.
Synd att jag och tjejen har två olika bokningar. Vet inte om jag vågar chansa på att båda får igenom budet.
Ganska dåligt av SAS att använda ordet mellan när det klart och tydligt står exempelvis skandinavien till USA och inte tvärtom. Så jag uppfattat det som att kampanjen endast gäller på flygningar från Skandinavien till utvalda destinationer.
Jag har lagt ett bud på uppgradering från Chicago till Stockholm 5 augusti, Go till Plus, 1300:-
Har en resa till Los Angeles 9-15 augusti. På utresan får jag kampanjpriset men inte på hemresan
Ganska dåligt av SAS att använda ordet mellan när det klart och tydligt står exempelvis skandinavien till USA och inte tvärtom. Så jag uppfattat det som att kampanjen endast gäller på flygningar från Skandinavien till utvalda destinationer.
Fast den 15 augusti ligger utanför kampanjperioden och bör under alla omständigheter inte ge någon rabatt, helt oavsett åt vilket håll man flyger. Det är ju inga oklarheter där.