Senaste nytt

Sommarkampanj på SAS Upgrade

Har en resa till Los Angeles 9-15 augusti. På utresan får jag kampanjpriset men inte på hemresan.

Synd att jag och tjejen har två olika bokningar. Vet inte om jag vågar chansa på att båda får igenom budet.

Har en resa till Los Angeles 9-15 augusti. På utresan får jag kampanjpriset men inte på hemresan.

Synd att jag och tjejen har två olika bokningar. Vet inte om jag vågar chansa på att båda får igenom budet.

Ganska dåligt av SAS att använda ordet mellan när det klart och tydligt står exempelvis skandinavien till USA och inte tvärtom. Så jag uppfattat det som att kampanjen endast gäller på flygningar från Skandinavien till utvalda destinationer.

Ganska dåligt av SAS att använda ordet mellan när det klart och tydligt står exempelvis skandinavien till USA och inte tvärtom. Så jag uppfattat det som att kampanjen endast gäller på flygningar från Skandinavien till utvalda destinationer.

Som vanligt har SAS svårt att formulera sig...

@Per N verkar i alla fall ha fått kampanjpriset från USA till Skandinavien.

Jag har lagt ett bud på uppgradering från Chicago till Stockholm 5 augusti, Go till Plus, 1300:-

Har en resa till Los Angeles 9-15 augusti. På utresan får jag kampanjpriset men inte på hemresan

Fast den 15 augusti ligger utanför kampanjperioden och bör under alla omständigheter inte ge någon rabatt, helt oavsett åt vilket håll man flyger. Det är ju inga oklarheter där.

Fast den 15 augusti ligger utanför kampanjperioden och bör under alla omständigheter inte ge någon rabatt, helt oavsett åt vilket håll man flyger. Det är ju inga oklarheter där.

Absolut, det är jag med på. Jag tänkte bara bekräfta att det var så, eftersom det diskuterades i tråden.

Jag lade bud på en resa CPH AGP, men enligt hemsidan ville de ha 900 per pers. Verkade lite virrigt men lade bud på 550/pers.

Last edited:
Toppen