Kimmen00
Medlem
Intressant, tog han med sig dosan i handen och frågade tullkillen typ?
Precis.
Intressant, tog han med sig dosan i handen och frågade tullkillen typ?
Kalas, det skall jag också prova. De kan väl knappast bötfälla/straffa en när man frågar?Precis.
Kalas, det skall jag också prova. De kan väl knappast bötfälla/straffa en när man frågar?
Provade detta, gick på rött med en dosa snus i handen och frågade om jag fick ta med den in i landet. Gick sådär, ”Follow me” fick jag till svar. Fick fylla i ett formulär där jag frivilligt gav ifrån mig en olaglig vara. Så nu är man utan snus i fyra dagar. Låste dock in snus på Changi, så det löser sig för resten av resan.Kalas, det skall jag också prova. De kan väl knappast bötfälla/straffa en när man frågar?
Provade detta, gick på rött med en dosa snus i handen och frågade om jag fick ta med den in i landet. Gick sådär, ”Follow me” fick jag till svar. Fick fylla i ett formulär där jag frivilligt gav ifrån mig en olaglig vara. Så nu är man utan snus i fyra dagar. Låste dock in snus på Changi, så det löser sig för resten av resan.
Jag hade INTE valt att glömma en dosa i fickan och gå på grönt. Tror inte det blir särskilt kul om man blir tagen då.
Spännande! Kände du dig som en förbrytare?Provade detta, gick på rött med en dosa snus i handen och frågade om jag fick ta med den in i landet. Gick sådär, ”Follow me” fick jag till svar. Fick fylla i ett formulär där jag frivilligt gav ifrån mig en olaglig vara. Så nu är man utan snus i fyra dagar. Låste dock in snus på Changi, så det löser sig för resten av resan.
Jag hade INTE valt att glömma en dosa i fickan och gå på grönt. Tror inte det blir särskilt kul om man blir tagen då.
Haha ja nästanSpännande! Kände du dig som en förbrytare?
Inte i Singapore...