Senaste nytt

Snart möjligt att boka award med Singapore Airlines igen

Status
Stängd för vidare inlägg.
Som med allt med awards, hur långt är ett snöre.
Häng på låset, inga problem.
Vänta till 1 månad innan, typ omöjligt.
Jag har alltid varit flexibel +/- 7 dagar med mina resor.
Men har alltid väntat till 1 månad innan.

Aldrig haft problem att boka varken business eller first.
Bästa resan jag fick till var till mig och min sambo 1 vecka innan.

LH first till HND
HND till BKK i first

Jakarta till Singapore i first
Singapore till FRA i first

Tycker oftast att de går att hitta flygresor så länge man är kreativ, en aningen flexibel.
 

palmen

Moderator
Jag har alltid varit flexibel +/- 7 dagar med mina resor.
Men har alltid väntat till 1 månad innan.

Aldrig haft problem att boka varken business eller first.
Bästa resan jag fick till var till mig och min sambo 1 vecka innan.

LH first till HND
HND till BKK i first

Jakarta till Singapore i first
Singapore till FRA i first

Tycker oftast att de går att hitta flygresor så länge man är kreativ, en aningen flexibel.
Nu pratar vi ju om SQ F awards och inte Lufthansa/ANA/Thai i denna tråd. Extremt stor skillnad på att boka longhaul och intra Asien i form av tillgänglighet.
 
Nu pratar vi ju om SQ F awards och inte Lufthansa/ANA/Thai i denna tråd. Extremt stor skillnad på att boka longhaul och intra Asien i form av tillgänglighet.
Mitt första inlägg inehöll 2 SQ first resor. :)
Tycker att tillgängligheten alltid är god, oavsett om man är ute 1 år innan eller 1 månad innan. Sålänge man kan vara lite flexibel och accepterar 1 eller 2 mellanlandningar. ;)
 

palmen

Moderator
Mitt första inlägg inehöll 2 SQ first resor. :)
Tycker att tillgängligheten alltid är god, oavsett om man är ute 1 år innan eller 1 månad innan. Sålänge man kan vara lite flexibel och accepterar 1 eller 2 mellanlandningar. ;)
SIN-FRA i SQ F?
Då är du en av väldigt få lyckliga som lyckats få den med Eurobonus. Innan var det bara CPH och AMS som gick att boka regelbundet med SQ F.

Tillgängligheten var extremt God när det släpptes, 2 platser per flight i F. Men när ryktet började spridas försvann de snabbt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen