Senaste nytt

Snart möjligt att boka award med Singapore Airlines igen

Status
Stängd för vidare inlägg.

palmen

Moderator
När jag ändå pratade med SAS i annat ärende så bad jag dom söka på SQ C awards nästa år och de jag kunde se på Air Canada kunde även SAS se, men agenten FÅR inte boka dessa, även om de är tillgängliga som awards.
Med andra ord så verkar tidigare antaganden stämma at det är agentberoende om det går att boka, dvs om någon "gör fel".
 

filip23

Medlem
Fortfarande inget som hört något gällande SQ? Tänker att det är en stor del av EB att kunna boka awards med just SQ. Hörde att det pratades om det på Diamond mötet i Stockholm och att det var på g, men det är ju ett tag sen nu?
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Doctor-X

Medlem
Fortfarande inget som hört något gällande SQ? Tänker att det är en stor del av EB att kunna boka awards med just SQ. Hörde att det pratades om det på Diamond mötet i Stockholm och att det var på g, men det är ju ett tag sen nu?

Årsskiftet / januari var budet på eventet i höstas, men tror mars är det senaste budet som kommit från kundtjänst (stor nypa salt).
 

palmen

Moderator
Fortfarande inget som hört något gällande SQ? Tänker att det är en stor del av EB att kunna boka awards med just SQ. Hörde att det pratades om det på Diamond mötet i Stockholm och att det var på g, men det är ju ett tag sen nu?
Om det kommer inom Q1 skulle jag vara nöjd. Mig veterligen har de aldrig sagt januari, det jag hörde var början på 2023, och det kan väl teoretiskt sträcka sig Q2 ut om man delar upp året i en början och ett slut.

Möjligheten finns dock redan, men kundtjänst får inte boka det innan alla avtal mm är på plats.
 

Lynx

Medlem
Om det kommer inom Q1 skulle jag vara nöjd. Mig veterligen har de aldrig sagt januari, det jag hörde var början på 2023, och det kan väl teoretiskt sträcka sig Q2 ut om man delar upp året i en början och ett slut.

Möjligheten finns dock redan, men kundtjänst får inte boka det innan alla avtal mm är på plats.

Lyckades boka en idag men den är inte biljetterad ännu så får se hur det går…. eller om personen på kundtjänst gjorde fel….
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen