Jag skulle gärna ta en direktlinje till Ottawa. Räcker med 4 dagar per år, två i varje riktning. Så länge jag får välja datum?Nej, inte Ottawa
Är en ganska fin biltur Montreal->Ottawa. Ca 2.5h i lugnt mak.Jag skulle gärna ta en direktlinje till Ottawa. Räcker med 4 dagar per år, två i varje riktning. Så länge jag får välja datum?
Ottawa är väl för övrigt knappast en stor flygplats. Både Calgary och Edmonton är betydligt större. För många som flyger till Montreal och tar tåget kanske?
Får prova den någon gång. Snabbt och hyfsat bekvämt tåg också, brukar bli mitt val.Är en ganska fin biltur Montreal->Ottawa. Ca 2.5h i lugnt mak.
Kan bara hålla med, men SAS strategi är att trafikera norra hemisfären så inte troligt att vi får se repris på nedan inom en snar framtidEn vinterlinje till Sydafrika; Johannesburg eller Kapstaden hade varit toppen.
Eller en ny jorden runt linje som PanAm, TWA och BOAC körde på 60-70 talet ? Måste ju bli succé![]()
Precis! Då får vi med både Sydamerika och Australien i SAS linjenät!Kan ju nyttja ett par av de destinationer som redan finns och köra ARN-HKG-SYD-GIG/GRU/EZE-MIA-OSL/CPH-ARN.