Senaste nytt

Smidigt resmål till värmen i vinter (Februari) med utgångspunkt GOT

CPH-doha tar det ca 5. 5 h & 6h doha-hkt. Ibland 15 min längre.
Hkt-cph tar det ca 30 min längre bägge flygningar pga motvind
Tiden det står när ni bokar är inte tiden det tar. Bolagen har en marginal för det...
Aha, du räknar helt bort tiden för mellanlandningen, då får jag ihop tidsbilden. Tror dock @Volatyle räknar 13-14h restid inkl mellanlandningar och inte bara tiden man är i luften. Det tillkommer ju lätt några timmar om man ska åka tåg ner till Kastrup också, men helt klart ett intressant alternativ med Qatar.

Bali från Göteborg är görbart om man lägger in ett stopover på vägen. Själv har jag bokat GOT-IST-TPE - layover en natt i Taipei och sedan vidare dag två TPE-DPS.

Återstår att se om resan blir av, men visst blir det många timmar ombord ett flygplan och det är en lång resa vi pratar om.

Zanzibar med KLM så har du en restid på 12h 40 min respektive 13h 40 min!

Aha, du räknar helt bort tiden för mellanlandningen, då får jag ihop tidsbilden. Tror dock @Volatyle räknar 13-14h restid inkl mellanlandningar och inte bara tiden man är i luften. Det tillkommer ju lätt några timmar om man ska åka tåg ner till Kastrup också, men helt klart ett intressant alternativ med Qatar.

Bali från Göteborg är görbart om man lägger in ett stopover på vägen. Själv har jag bokat GOT-IST-TPE - layover en natt i Taipei och sedan vidare dag två TPE-DPS.

Återstår att se om resan blir av, men visst blir det många timmar ombord ett flygplan och det är en lång resa vi pratar om.

Zanzibar med KLM så har du en restid på 12h 40 min respektive 13h 40 min!
OT:Man får hoppas att transit förbudet i Taipei försvinner snart.
Har själv en Bali resa med byte i Taipei. 6 mån kvar iof men det vore tråkigt att bli tvungen att ändra Eva-air bokningen.

OT:Man får hoppas att transit förbudet i Taipei försvinner snart.
Har själv en Bali resa med byte i Taipei. 6 mån kvar iof men det vore tråkigt att bli tvungen att ändra Eva-air bokningen.
Kan bara hålla med dig! Har redan bokat om denna resa 5 gånger och den skulle ursprungligen ha gått av stapeln påsken 2020. Faller man på målsnöret nu för att det är transitförbud i Taipei så vette tusan vad man gör. :eek:

Toppen