Härligt, jag är i FCT Frankfurt en sväng på söndag också, mellan kl 14 och 16 cirka. Möts vi på ett glas skumpa tro?Gratulerar och hoppas ni hade en trevlig resa!
Väl skriven rapport, gör mig inte alls sugen sticka iväg på en F resa igen snart.. Synd dock med att dom dragit ner på antalet champagne sorter i FCT.. Ska dit på söndag o va sugen på några glas (läs flaskor) Pol Rogér![]()
Väldigt trevlig läsning! Roligt att få ett ank-par. Kan tänka mig att väldigt få har just de ankorna i sin samling.
Jo, Frankfurt har slutat med de gula. Se The End Of Lufthansa's First Class Duck? Yes and No. - Lufthansa Flyer
Grattis! Kul att läsa denna rapport, coolt att kunna ta med sin respektive på en sådan här upplevelse.
Fungerade det bra att sitta på ottomanen och äta?
Det gör vi, landar 12:05 från NUE och avgår 16:00 mot Stockholm. Skicka mig ett PMHärligt, jag är i FCT Frankfurt en sväng på söndag också, mellan kl 14 och 16 cirka. Möts vi på ett glas skumpa tro?![]()
Vad gör man i Nurnberg? Hur kommer du in på FCT med ovan routing?Kanske du sett min routing för helgen?
ARN-ZRH-MUC, NUE-FRA-ARN
Hinner med alla delarna!
Fanns inga awards MUC-FRA på söndag så får bli tåg till NUE och flyga därifrån. Min resekompanjon i helgen innehar ett HON-Circle kort.Vad gör man i Nurnberg? Hur kommer du in på FCT med ovan routing?
Supertrevlig rapport!Vilken bröllopsresa ni gör! Fct är verkligen ett fantastiskt ställe! Ni rökte inte någon cigarr? Det tillsammans med badkaret var det bästa med loungen tyckte jag! Läckert att ni tog med en hel flaska bubbel in till badet! Frugan och jag nöjde oss med ett varsitt glas.