Grattis!en liten gåva - två wedding duckies fint förpackade med en ros.
Det är därför man åker via MUCGratulerar och hoppas ni hade en trevlig resa!
Väl skriven rapport, gör mig inte alls sugen sticka iväg på en F resa igen snart.. Synd dock med att dom dragit ner på antalet champagne sorter i FCT.. Ska dit på söndag o va sugen på några glas (läs flaskor) Pol Rogér![]()
Kanske du sett min routing för helgen?Det är därför man åker via MUC
Under efterrätten kommer vår värd och presenterar en kvinnlig kollega som skulle ta hand om oss under resten av vistelsen. Ersättaren säger hej och kilar iväg, medan vår värd stannar kvar och småpratar lite. Frågar om det finns möjlighet att få ytterligare en badanka. Han kilar iväg och kommer tillbaka med ytterligare en platinum-anka.
Frågar honom om inte standardankorna ska vara gula men han sa att dom haft platinum ett tag nu. Han visste inte riktigt varför, men trodde att det berodde på att Lufthansa i år återtagit priset 'Best First Class Airline Lounge' i world airline awards.
Jaha, jag som varit schysst o gett bort 4 st vanliga ankor.... Nu blir dom en raritet.. Tur man har kvar två av dom, utöver mina andra två.Jo, Frankfurt har slutat med de gula. Se The End Of Lufthansa's First Class Duck? Yes and No. - Lufthansa Flyer