SAS_CPH_Lounge
Medlem
Jag visste inte ens om att de skulle stänga så inte ens det klarade de.
Det var ingen som fick info om det, helt plötsligt var den borta en dag.Jag visste inte ens om att de skulle stänga så inte ens det klarade de.
Mycket ledsamt. Tycker att de fysiska korten faktiskt är ganska charmiga.
Det pirrar ju till lite när de kommer i brevlådan.
Hmm, nåja...Det kommer gå att beställa sitt kort manuellt om man har en status hos SAS
Rimliga åtgärder för att behålla kapitalet i bolaget så inte likviditeten helt försvinner om alla får för sig att köpa upp sina poäng.
Eurobonusshoppen, Star Alliance bokningar, GoddieBag, alla genererar de faktiska likvida kostnader för bolaget.
Rimligt att försöka rädda bolaget istället för att några besvikna och irriterade poängjägare skall få valuta för sina poäng.
Hej! Det kommer gå att beställa sitt kort manuellt om man har en status hos SAS
Hmm, nåja...
Sant är att det finns en funktion för sådan manuell kortbeställning på hemsidan idag. Den har funnits länge. Däremot om den kan anses fungera och om man de facto får något levererat - är en helt annan sak.
Finns flera parodiska/sorgliga historier om ett antal beställningar som, konstigt nog, verkar bli fel varje gång. Så det där med ”Det kommer gå...” får vi nog vackert vänta med att konstatera.
Jag och fru Delayed beställde kort för kanske ett år sedan. Resultatet var över förväntan då en mindre kortlek dök upp i ett antal separata försändelser. Skulle säkert fungera perfekt som ett minimemory för treåringar.Sant är att det finns en funktion för sådan manuell kortbeställning på hemsidan idag. Den har funnits länge. Däremot om den kan anses fungera och om man de facto får något levererat - är en helt annan sak.