Senaste nytt

Släpar kontoutdraget på Eurobonus?

Igår uppdaterades min lista med alla flighter sedan slutet på Mars. Dock har totala poängen hela tiden stämt.

Vet inte om det diskuterats tidigare, men jag ser inte några transaktioner på eurobonuskontot, varken från kort eller på resor.
Tittat både på hemsidan och appen.

Däremot räknas totala poängsumman upp med jämna mellanrum.

Ngn mer som upplever samma sak?

Ingen automatisk uppdatering sedan slutet av mars annat än totalen, efter chatt med kundtjänst uppdateras historiken manuellt men inget efter det. Dags att kontakta kundtjänst igen för ny manuell uppdatering.

Min lista uppdaterades automagiskt runt den 17-20 april, men nu verkar det släpa igen. Får in nya poäng på totalen resp kvalificeringsflyg och baspoäng, men ingenting i listan över varifrån poängen kommer...

Har samma problem, lite rörigt att se att allt kommer in, men fungerar bra med manuell uppdatering.

Dock måste jag ringa in då chatten inte fungerar, den bara laddar och laddar, testat med både IE och Chrome...

Hmm jag har plötsligt blivit av med all aktivitet efter 31 januari. Totalen stämmer men aktiviteterna är borta....

Igår funkade chatten efter lång väntan, passade på och fråga om en fix var på g men de hade ingen info annat än att de var medvetna om problemet. Manuell uppdatering tills vidare alltså.

Toppen