Senaste nytt

Släpar kontoutdraget på Eurobonus?

Nu verkar allt stämma med mina aktiviteter.
Samma här. Däremot är detta ett perfekt sätt för SAS att "kollra bort" medlemmar, dvs om poängen verkligen gått in på kontot eller ej. Man har ju inga kontoutdrag som man kan falla tillbaka på och kontrollera. :rolleyes:

Alla mina aktiviteter bortsett 2 transaktioner på julafton 2014 är borta.. Fram tills innan påsk saknades data från mitten av mars 2017, men när jag tittade i dag har situationen alltså blivit betydligt värre..

Några av mina finns x5. Milage run med 5x arn-cph-arn på en dag är rätt imponerande, men inte något jag skulle vilja prova i verkligheten...
Nu har alla dubletter "fixat till sig" på mitt konto, utan att jag kontaktade supporten om det. Totalsumman har stämt hela tiden, nu stämmer även de individuella posterna.

Hos mig var det tvärtom, mot hur många har rapporterat i tråden. Poängsumman släpade, men alla transaktioner hade ramlat in. Nu ser allt dock ut att stämma.

Min senaste flygning som syns är från 13 april, den visas 4 ggr, två ggr med en poängsumma och två ggr med en annan poängsumma???

Resan från den 15 april ser jag fortfarande inte.

Har sett att det inte har funkat ordentligt ett bra tag nu, lång tid innan resorna kommer in och dubbla registreringar, dock har det tidigare rättat till sig efter ett par veckor utan att jag påtalat det för SAS. För min del började det här strulet ungefär i samband med att nya hemsidan och nya appen kom.

Toppen