eramag
Medlem
Svaret att de skulle kolla upp fick jag snabbt ocksåSen tog det 2 månader att få besked.
![]()
Ingen Dubai-lounge för mig då
Svaret att de skulle kolla upp fick jag snabbt ocksåSen tog det 2 månader att få besked.
![]()
Wow seg hantering, men idag ramlade det in
"Dear Mr Bjoernstroem
Your new Gold membership card is ready for delivery.
Please click one of the links below to confirm or edit the delivery address we have for you on file"
Nice))
Nu förväntar sig EK att du gör samma sak hos dem som du gör hos SAS...![]()
Nu förväntar sig EK att du gör samma sak hos dem som du gör hos SAS...![]()
Det här fick jag från Emirates ang. Status Match (EBG).
We wish to inform you that tier upgrades if approved will be possible only to the next higher tier, ie. from Blue to Silver or Silver to Gold.
Since your present tier status is Blue, you could be upgraded to next higher tier on the Skywards programme which is the Silver tier. However, please be informed that the upgrade is purely subject to approval.
Well, kan ju vara som så att det är Sales-dept här i Stockholm som avgör och de verkar ju ha varit upptagna under en längre tid, som man ser i dubbla miles-tråden här. Jag fick mail från dem samma dag som jag fick min statusmatchning. Kan ju vara slump också iofs, men det tror jag inte.![]()