Senaste nytt

Skywards Gold och Platinum

Well, kan ju vara som så att det är Sales-dept här i Stockholm som avgör och de verkar ju ha varit upptagna under en längre tid, som man ser i dubbla miles-tråden här. Jag fick mail från dem samma dag som jag fick min statusmatchning. Kan ju vara slump också iofs, men det tror jag inte. :)

Wow seg hantering, men idag ramlade det in

"Dear Mr Bjoernstroem

Your new Gold membership card is ready for delivery.

Please click one of the links below to confirm or edit the delivery address we have for you on file"

Nice :)))

Det här fick jag från Emirates ang. Status Match (EBG).
Dear Mr. Bjorklund,

We take this opportunity of wishing you a very Happy Birthday and thank you for your email with regards to higher status match.

We wish to inform you that tier upgrades if approved will be possible only to the next higher tier, ie. from Blue to Silver or Silver to Gold.

Since your present tier status is Blue, you could be upgraded to next higher tier on the Skywards programme which is the Silver tier. However, please be informed that the upgrade is purely subject to approval.

Should you be interested, may we request you to provide your consent for the same.

Thank you for choosing Emirates and we look forward to hearing from you soon.

Yours Sincerely,

Rashmi Sughand
Skywards Member Services

Det här fick jag från Emirates ang. Status Match (EBG).

We wish to inform you that tier upgrades if approved will be possible only to the next higher tier, ie. from Blue to Silver or Silver to Gold.

Since your present tier status is Blue, you could be upgraded to next higher tier on the Skywards programme which is the Silver tier. However, please be informed that the upgrade is purely subject to approval.

Silver är bättre än inget dock, om man reser Economy. Business check-in är ju otroligt mycket smidigare på Emirates.

Well, kan ju vara som så att det är Sales-dept här i Stockholm som avgör och de verkar ju ha varit upptagna under en längre tid, som man ser i dubbla miles-tråden här. Jag fick mail från dem samma dag som jag fick min statusmatchning. Kan ju vara slump också iofs, men det tror jag inte. :)

När jag idag loggade in på mitt konto så visar det Silver. Fick också tidigare idag en voucher för "15% off any fare" på mailen. Allt i allt under 24 timmar, detta måste vara ett nytt rekord :) Däremot har jag inte fått återkoppling ifrån kundtjänst att min matchning gick igenom.

FedEx kom med paket ifrån Skywards idag. Några bilder på årets Gold present. Fick ingen valmöjlighet i år tyvärr. Förra årets kort med som referens längst till höger.

DSC_0011.JPG
DSC_0012.JPG
DSC_0016.JPG
DSC_0009.JPG
DSC_0010.JPG

Toppen