Senaste nytt

Skywards Gold och Platinum

MarSecLtd

Medlem
Såg tyvärr att jag bara var 12000 ifrån Plat. I efterskott tycker jag att jag var dum som inte lade en till resa med dem.
 

johhenrik

Medlem
Ja, deras First Class lounge på DXB är ju rätt okej. Iaf den på A-piren, så accessen dit med Platinumkortet är ju inte dumt. Jag har svårt att få ihop Platinum med dem dock, men guld ska väl gå att behålla.
 

dino_81

Medlem
För en vecka sedan bad Skywards mig att verifiera min adress, och igår kom Fed Ex kom med ett annorlunda paket än vad övriga i tråden fått.

image1.jpeg


image2.jpeg


image3.jpg


Jag fick inga valmöjligheter och i paketet låg ett par hörlurar. För övrigt samma gåva som jag fick i fjol.

Kan det vara som @Martin Björnström säger, att vi är betydligt fler Gold (och även Platinum?) här på businessclass.se vilket gjort att Skywardsteamet rationaliserat bort den fina trälådan som härbärgerade förra årets kort, bagagetags och gåva? ;)

Uppskattar mitt Skywards Gold vilket givit mig uppgradering till C vid ett par tillfällen, dubbla Skywards miles vilket gjort det enklare/fortare att komma upp i miles vilka jag använt för uppgraderingar. Och givetvis även möjlighet att besöka deras fantastiska lounger i Dubai och Hong Kong men också deras kontrakterade lounger på andra flygplatser.
 
Toppen