Senaste nytt

SKARPT LÄGE - Nekad ombordstigning - fast i Krabi

JacobGBG

Medlem
Har klantat mig rejält. Blev Nekad ombordstigning till Malaysia (KUL) från KBV då mitt pass ej hade 6 mån giltighetstid. För mig som brukar vara manisk med detaljer så finns det ingen som klandrar mig mer än mig själv. Var tvungen att skicka familjen ombord med kort betänketid. Om det var rätt beslut eller ej kan diskuteras men vi kan klandra mig för det en annan dag. Det är en påbörjad poängresa med SAS.

Har bokad hemresa från KUL om 3 dagar (11 Jan) så högsta prioritet är att lösa tillfälligt pass och joina dom där. Om det går att lösa.

Allt till bkk verkar slutsålt. Finns till Singapore men vet inte om de har lika bra möjligheter att lösa situationen som ambassaden i Bkk som har muskler.

Vad är bästa plan här? Är det ens realistiskt att tro att man kan återansluta med familjen eller är det bara att ta sig hem på egen maskin.
 
  • Wow
Reactions: JNH

airac

Medlem
United visar economy awards på Austrian den 10e BKK-VIE-ARN. Hittar inte snabbt något annat awards mässigt. SAS Star Alliance sök motor visar dock inte platserna på Austrian men det ska gå att ringa SAS nu det är dagtid även här i Sverige.
 

airac

Medlem
Toppen