D delayed New member May 20, 2015 #21 sembl skrev:Skulle vara kul att veta vad det är folk saknar mest när man är ute och reser gällande mat.Klicka för att utvidga... Click to expand... Knäckebröd. Gott kaffe i vissa länder.
sembl skrev:Skulle vara kul att veta vad det är folk saknar mest när man är ute och reser gällande mat.Klicka för att utvidga... Click to expand... Knäckebröd. Gott kaffe i vissa länder.
E essa New member May 20, 2015 #22 Relaterar till Kina då det är där jag hängt längre perioder. Då saknar jag lax samt tryggheten om att få mat utan MSG (glutamat) och gluten. Har läst om en restaurang i Hong Kong som lagar nordisk mat. Fine Dining Hong Kong | FINDS | Tsim Sha Tsui Business LunchFINDS Nån som varit där?
Relaterar till Kina då det är där jag hängt längre perioder. Då saknar jag lax samt tryggheten om att få mat utan MSG (glutamat) och gluten. Har läst om en restaurang i Hong Kong som lagar nordisk mat. Fine Dining Hong Kong | FINDS | Tsim Sha Tsui Business LunchFINDS Nån som varit där?