Senaste nytt

SK945 har landat på Grönland

Status
Stängd för vidare inlägg.
Att inkvartera en A330 ska inte vara nått jätteproblem. Air Greenland flyger där dagligen med A330 och förseningar p.g.a. väder är inte helt ovanliga. Hade inte haft nått emot att vara med ombord.
Tja, det är klart, det är ju något att bocka av från bucketlist. Sannolikheten att man flyger dit för att faktiskt besöka någon lokalt är ju inte så stor :)

Jag har faktiskt haft 2 flyningar till Kangerlussuaq som ställts in p.g.a. väder, så jag hoppas äntligen få komma dit nån gång.

• Gilla
Reactions: Gus
Litt ueffen lukt fra en kaffe-trakter. Så ikke det helt store elfelet.

Utanlanden och bagatelliserande av en handelse, uppenbarligen allvarlig nog for att inte fullfolja en flygning som plannerat kanske kan kategoriseras i klass med en numera varldskand informationsminister’s om laget!?!

Utanlanden och bagatelliserande av en handelse, uppenbarligen allvarlig nog for att inte fullfolja en flygning som plannerat kanske kan kategoriseras i klass med en numera varldskand informationsminister’s om laget!?!

Litt usikker på svensken her, fullfolja? Fullføre?
Uansett - jeg kommenterte det i forhold til expressen som framstilte det som kraftig turbulens hadde ført til massiv elektrisk kollaps på flyet og evac evac evac. Heldigvis er luftfartsbransjen en bransje som er proaktiv og tar ikke lett på noe. Selv når en kaffemaskin virker å ha løpt litt løpsk. Man tar ingen sjanser, og takk og lov for det, men med bakgrunn fra sterk flygrädsla värkligen HATAR jag avisöverskrifter som överdriver. Difuse uspesifikke greier for å skape flere klikk er ukult. Å være konsis og to-the-point verdsettes.

Och vad var otydligt med att denna tråd handlar om ett SAS plan som fått gå ner på Grönland och att det är vad denna tråd handlar om?

//Moderator

Och vad var otydligt med att denna tråd handlar om ett SAS plan som fått gå ner på Grönland och att det är vad denna tråd handlar om?

//Moderator

Ja, det kan du jo spørre deg om - sist jeg ser noen snakket om det er i post #12, resten av tråden er unødvendig støy (over 50% av tråden, faktisk).

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen