henke12
Medlem
@Alx Alla kanske inte är lika duktig som du. Att ge tips skadar ingen.
Skillnaden är ju att istället för att adressera brevet till Airhelp skickar du brevet till SAS,
Det bör de flesta klara av
@Alx Alla kanske inte är lika duktig som du. Att ge tips skadar ingen.
Alx Alla kanske inte är lika duktig som du. Att ge tips skadar ingen.
Jag skickade idag in en begäran till Customer Care om ersättning för gårdagens försening. Jag fick direkt ett autosvar om att förväntad svarstid är 4-5 veckor. Sist jag skickade in ett klagomål var det 8-9 veckors väntetid. Så visst är 4-5 veckor bättre än tidigare, men det är verkligen inte OK med så långa väntetider. Att få svaret att det tar en halv evighet innan SAS ens behagas att svara på t.ex. klagomål gör ju knappast att kunder återkommer.
Bättre få automail om 4-5 veckor och sedan få svar efter någon dag, än tvärtom? Jag har fått svar inom några timmar/dagar oavsett vad jag mailat in om senaste tiden.
Jag kan inte låta bli att undra hur många klagomål får man in varje dag, om det tar 10 veckor att svara... Gör man så mycket fel eller struntar man helt enkelt i klagomålen?
@Jacob kanske skulle få jobba en dag på SAS Customer Relations för ett "bakom ridåerna" reportage?
Varför inte en hel vecka eller kanske månad?