Delayed
Medlem
Gör det snälla! Extremt nyfiken på vad de skulle svara...Tänk att ringa in till supporten med den frågan![]()
Gör det snälla! Extremt nyfiken på vad de skulle svara...Tänk att ringa in till supporten med den frågan![]()
Blir säkert heldansk kabinpersonal på den flighten då...Du måste alltså se till att boka samma flight som honom, och fråga vilket säte han valt.
Den andra saken som driver mig till vansinne är det där förbannade trepunktsbältet. Kan någon förklara tanken bakom det i ett flygplan? Enligt min mening är det farligare med ett sådant än ett traditionellt bälte då trepunktsbältet hindrar en från att inta en vettig brace position (vad heter det på svenska?). Om planet skulle krascha är ju chansen att man överlever liten, men det känns inte som att den ökar om man sitter upprätt och ens huvud kan flyga runt hursomhelst - det finns en anledning till att moderna bilar har airbag vilket jag inte har sett i SAS stolar. Någon kanske kan förklara förnämligheten med dessa bälten, men jag ser den inte spontant iallafall.
Du är på ett forum där sån detaljinfo uppskattasÄr myndighetskrav för dessa stolar. Har något med avståndet till stolen framför att göra. Om så önskas kan jag kolla upp det ordentligt i afton.
Har du varit utan internet en längre tid nu igen?Jag ska väl börja med att påpeka att alla eventuella rykten om min frånvaro troligen är helt felaktiga. Jag har dock inte undersökt exakt vilka teorier som förekommit eftersom detta inlägg är det första jag gör på en dryg månad och jag har inte ens läst forumet under den tiden
Nu?