Senaste nytt

Sixt och Eurobonus

Homer

Medlem
Hur har detta löst sig för dig?
Jag har själv bokningar hos SIXT som inte kommit in på mitt EB-konto et par månader efter efterregistrering.

Både Sixt svenska och engelska kundtjänst påstod att poängen var överförda och att de inte var
deras problem längre utan hänvisade till SAS, som naturligtvis inte visste någonting. :mad:
 

MarkusL

Medlem
Har problem med att få efterregistreringarna att fungera på Sixt rent a car & SAS

Får allsköns felmeddelanden när jag knappat in de uppgifter som efterfrågas,

ERR_BONUS_LOAD_180
ERR_BONUS_LOAD_200
ERR_BONUS_LOAD_220

Nån annan som har samma problem eller ännu bättre, ett lösningsförslag?
 

Wiken

Medlem
Har problem med att få efterregistreringarna att fungera på Sixt rent a car & SAS

Får allsköns felmeddelanden när jag knappat in de uppgifter som efterfrågas,

ERR_BONUS_LOAD_180
ERR_BONUS_LOAD_200
ERR_BONUS_LOAD_220

Nån annan som har samma problem eller ännu bättre, ett lösningsförslag?

Jag har exakt samma problem, mycket irriterande.
Är det någon som har tagit kontakt med Sixt angående detta?
Sixt.JPG
 

Jean-Pierre

Medlem
Pröva med att ange eurobonusnumret som EBxxxxx , alltså utan tredje bokstaven. (chansning)

Har för mig att sixts system behöver ett visst format på numret, och jag har provat otaliga gånger. Detta gällde vid bokning, när man lägger in numret, men det kan ju vara samma problem. Tror att EBxxx eller SKEBxxx behövdes. Då accepterade systemet mitt nummer vid bokning.
 

Svenska73

Medlem
Hyr inte från dem. Gjort det två gånger pga Eurobonus. 1 gång fick jag vänta 90 minuter på bilen (LAX), den andra påstod de att jag hade skrapat bilen (lämnade den tillbaka utan skada efter en 5 timmars rental (MIA).
 

obs

Medlem
Pröva med att ange eurobonusnumret som EBxxxxx , alltså utan tredje bokstaven. (chansning)

Har för mig att sixts system behöver ett visst format på numret, och jag har provat otaliga gånger. Detta gällde vid bokning, när man lägger in numret, men det kan ju vara samma problem. Tror att EBxxx eller SKEBxxx behövdes. Då accepterade systemet mitt nummer vid bokning.

Jag lyckades efter många försök att hitta rätt sätt att mata in EB-numret. Det stämmer att man ska mata in numret i formatet EB123456789.
 
Toppen