Jag har inte fått ngt mail men är (bara?) Gold hos Sixt. Gällde det hela världen? Har en dyr envägshyra som gärna fick bli 20% billigare…..SIXT skickade just ut en epost med 20% rabatt under hela 2024 om man bokar nu. Lyckades ändra 2 bokningar och sparade en hel del pengar trots att jag hade tidigare bokat med AMEX Platinum pris.
Mina bokningar var Portugal och USA. Säg till så skickar jag länken via PM jag fick via epost från sixt.Jag har inte fått ngt mail men är (bara?) Gold hos Sixt. Gällde det hela världen? Har en dyr envägshyra som gärna fick bli 20% billigare…..
Jag tror inte det tyvärr. Möjligtvis i USAHar matchat mitt EBG mot Sixt. Sixt Gold om jag inte missminner.
Har en hyra, någon som vet om det ingår extraförare? Försökt läsa mig till, men lyckas inte hitta något.
Ja jag hittade bada information om USA där det verkar ingå, men inget om Europa. Så misstänker att det inte är så. Men ville dubbelkolla om någon har erfarenhetJag tror inte det tyvärr. Möjligtvis i USA
Hyrde i somras, då ingick det inte.Har matchat mitt EBG mot Sixt. Sixt Gold om jag inte missminner.
Har en hyra, någon som vet om det ingår extraförare? Försökt läsa mig till, men lyckas inte hitta något.