Senaste nytt

Sixt (generell diskussion)

mrestes

Medlem
Några som har haft erfarenheter av uppgradering hos Sixt i Europa eller USA om man är Platinum via AMEX platinum?

Jag hittar absolut ingenting på Sixt.se om förmåner kopplad till Platinum. Däremot i USA står det att uppgraderingar gäller bara det första året man är platinum därefter måste man hyra 20 gånger på år för att ha rätt till uppgradering.
 

mrestes

Medlem
SIXT skickade just ut en epost med 20% rabatt under hela 2024 om man bokar nu. Lyckades ändra 2 bokningar och sparade en hel del pengar trots att jag hade tidigare bokat med AMEX Platinum pris.
 

Mr Basic

Medlem
SIXT skickade just ut en epost med 20% rabatt under hela 2024 om man bokar nu. Lyckades ändra 2 bokningar och sparade en hel del pengar trots att jag hade tidigare bokat med AMEX Platinum pris.
Jag har inte fått ngt mail men är (bara?) Gold hos Sixt. Gällde det hela världen? Har en dyr envägshyra som gärna fick bli 20% billigare…..
 

mrestes

Medlem
Jag har inte fått ngt mail men är (bara?) Gold hos Sixt. Gällde det hela världen? Har en dyr envägshyra som gärna fick bli 20% billigare…..
Mina bokningar var Portugal och USA. Säg till så skickar jag länken via PM jag fick via epost från sixt.

Länken var inte personlig och är inte kopplad till mitt konto vad jag kan se.

Vill inte publicera länken här eftersom det är kanske emot reglerna för sajten.
 
Toppen