Senaste nytt

Sista upplagan av BusinessClass 2.0 bagagetaggar

brykthed

Medlem
Sist jag frågade i CPH så hade de inte en aning om vad jag snackade om, hade aldrig hört talas om BusinessClass.se/dk/no ;)
Jag råkade också ut för oförstående personal på Gardermoen, men när jag snällt förklarat vad det var för brandgula taggar jag var ute efter så gick det till slut upp ett ljus för dem och hämtade taggarna i skåpet i receptionen. Och vissa andra lounge-besökare blev också nyfikna på vad det var för exklusiva tjusiga taggar, så det kanske blev någon ny medlem på businessclass.se/no efter det besöket!
 

Mike@GOT

Medlem
Någon som vet om man kan få tag i dem på GOT? En flygplatskollega i ramptornet hade en tagg, men kom inte ihåg var han hade fått tag i den :confused:

EDIT: ser ju nu i första inlägget att det går. Ska försöka muta mig till en nästa gång jag ser en SAS-anställd. :)
 
Någon som vet om man kan få tag i dem på GOT? En flygplatskollega i ramptornet hade en tagg, men kom inte ihåg var han hade fått tag i den :confused:

EDIT: ser ju nu i första inlägget att det går. Ska försöka muta mig till en nästa gång jag ser en SAS-anställd. :)
Jeg er usikker på om der er flere tilbage, måske ved @SAS404 om de stadig findes? Rygtet vil vide at han er regelmæssig gæst på GOT ;)
 
Toppen