Senaste nytt

Sista upplagan av BusinessClass 2.0 bagagetaggar

Gäller nog att hålla i dom, de är helt klart eftertraktade. Både jag och min partner hade taggar på våra väskor och när vi hämtade upp väskorna på Arlanda efter att ha åkt från Berlin vad BC taggarna omsorgsfullt borttagna på båda våra väskor. Så gissar att några i Berlin är extra glada. Man får vara glad att väskan kom bland de första om än utan taggar :)

Igår fick jag mina taggar (även en NO!). Jag kom även in i loungen (ej Gold) med min PLUS inrikesbiljett. Jag har aldrig tänkt på att jag kan komma förbi säkerhetskontrollen vid terminal 5 med mitt inrikes boardingkort. Det kan inte vara jättevanligt att man tar den omvägen då tjejen i kontrollen först påpekade att jag gått fel och sedan var tvungen att kolla med sina kollegor om det var ok. För mig innebär det förutom tillgång till SAS-loungen även att jag kommer att få mycket mer användning för mitt Priority Pass som jag hittills mest använt på Sturup och Bromma. Igår blev det besök i fyra olika lounger (T5 och T4) under mina knappa två timmar på Arlanda :)

Gäller nog att hålla i dom, de är helt klart eftertraktade. Både jag och min partner hade taggar på våra väskor och när vi hämtade upp väskorna på Arlanda efter att ha åkt från Berlin vad BC taggarna omsorgsfullt borttagna på båda våra väskor. Så gissar att några i Berlin är extra glada. Man får vara glad att väskan kom bland de första om än utan taggar :)

Det är en gammal sanning att om man vill behålla dom, så sätter man dom aldrig på incheckat bagage :)

Mvh
/NotRyan

Var i loungen på ARN T4 i förra veckan på jakt efter dessa hett eftertraktade taggar, men fick lämna tomhänt. Nu blir det sommaruppehåll i resandet, inget bokat förrän i mitten av augusti. Går det att få tag i taggar på något annat sätt?

image.jpgGot this in the SAS lounge in Paris a few days ago! Thanks, the tags looks so great! :cool:

Toppen