Kris
Medlem
Haha, Freudian slip. Dock verkar de två planen på Pearls gjort en side body.. Förmodligen en rejäl slide body också...Om det landar en side body så gör man bäst i att inte vara ombord
Tack för att vi får följa med i din reserapport! Mycket välordnat!
Guadalupe låter nice! Blir helt säkert spännande. Skriv gärna en rapport.Vilken underbar reseskildring du ger oss, tack!
Fastnade särskilt för ovan formulering som absolut gör Grenada till ett möjligt framtida resmål (även om jag hoppas att Guadeloupe skall ge någon liten igenkänning för oss på vår nästa bokade resa).
St Lucia och Grenada lär ha sina likheter som du säger. Vägarna är elendiga (fullt förståeligt med tanke på naturen). Glad att jag inte ens övervägde hyrbil (även vänstertrafik) då mina storstadskids dessutom lätt blir åksjuka. Kul att nu tog helikopter, alltid trevligt.En fest att läsa dina rapporter är det också. Fina bilder och välskrivet med nyttig information.
Mitt andra besök i Karibien, för många år sedan, var till St. Lucia. Liknande växtlighet och djurliv, som på Grenada. Regnskog och vulkannatur gjorde "bilvägarna" något slingriga. Därav vägrade hustrun åka taxi tillbaka till flygplatsen. Så det blev helikopter, från hotellets egen platta.