Senaste nytt

Sista chansen för bonusnätter

Kaik

Medlem
Från websidan:

Sista chansen för bonusnätter​

Vi har sänkt priserna med 5 000 poäng på ALLA våra hotell!

Har du bonuspoäng över? Då är det NU eller aldrig! Detta är din absolut sista möjlighet att använda poängen innan de förfaller 31 december 2025.
Vi ger dig en sista chans med fantastiska priser på bonusnätter på alla våra 254 hotell i Norden! Priserna sänks med 5 000 poäng – vilket innebär att vissa hotell kostar endast 5 000 poäng per natt. Passa på att använd dina sista bonuspoäng på bästa sätt. Erbjudandet gäller för övernattningar fram till och med utcheck 1 januari 2026.
Låt inte dina poäng gå till spillo – unna dig en resa till grannlandet, upptäck en ny stad, eller njut av en avkopplande staycation.
Glöm inte att alla dina insamlade bonuspoäng förfaller den 31 december 2025.
  • Book throughout December
  • The offer is valid for stays between December 1 - 31, 2025
If you can't enjoy a hotel stay before December 31, you can use your points in other ways! Check out the different alternatives in our shop here.

https://www.strawberry.se/erbjudanden/final-bonusnatter/

Verkar som det i huvudsak är de allra billigaste hotellen som sänkts till 5000p?
Jag var inne och kollade om jag skulle försöka boka om en existerande bokning (bättre rum/hotell för samma summa) Jag har en bokning gjord för 10k och det hotellet är sänkt pris nu, men inget annat hotell i samma stad verkar sänkt, så mina 10k skulle ändå inte räckt till något roligare. Och att boka om bara för att få 5k tillgodo kändes meningslöst.

Men för den som har lite ströpoäng är detta ett kanon-tillfälle att ta en natt på något comfort i närheten för en stay-cation

• Gilla
Reactions: hco
Priset ska vara sänkt med 5000p på samtliga hotell. Värdet blir ju så klart bäst på de som sänkts 10k -> 5k än de som sänkts 40k -> 35k.
Med mindre än en månad kvar att bo så är det svårare att hinna maximera. Jag sparar iaf 5000p på en bokning som i slutändan får växlas till presentkort (200kr) istället.

Lite störigt att man sitter med ca 9880 poäng och inte 10k.... Kan lösa in till presentkort för 300 eller ta en natt på något 5k hotell.

Blev till att tömma kontot med en bokning på Yasuragi nästa helg. 30000 poäng för en natt samt sen la jag till 1490kr för spa och middag och 500kr per person för att uppgradera till 7-rätters Teppanyaki avsmakning.

Blir lite nostalgisk nu när sista poängen har förbrukats då det var ett fantastiskt program som skapade lojalitet. Har nu styrt över alla hotell nätter inrikes till Scandic och Best Western sedan Spenn infördes.

Jag noterade att de också lagt in en funktion för att skänka poäng till Unicef eller cancerfonden även på belopp under 1250 poäng som det var tidigare. Så fick man ett sätt att göra något vettigt av de sista 298 poängen!

Toppen