Senaste nytt

Sista chansen för bonusnätter

Har precis lagt in pressentkort och donerat de sista poängen. Tycker att det var surt att det bara vart 1 år innan man var tvungen att ha gjort av med dem.

Fint tillägg där att man kan skänka sista återstående poängen till välgörande. 1250 poäng till Cancerfonden var ju en ganska liten insats men bättre än att poängen brinner inne.

Man kan också visa vad man tycker om Strawberrys nya lösning genom att inte göra någonting och låta poängen förfalla för min del blir det bara bokat hos dom i nödfall!

Ett sista-minuten-tips är om man är två personer med slattar kvar, då kan man kombinera dessa så att det räcker till en bonusnatt. Tydligen har det funnits ett minsta belopp för detta tidigare som nu tagits bort. Det som krävs är att båda deltar på telefon med kundtjänst .

Jag hittade nu. Du behöver gå in i mina sidor, klicka på "Boka en vistelse eller köp presentkort för dina poäng" (under rubriken "Mina bonuspoäng").

Väl där måste du klicka på den svarta bannern, så kommer du till en specialversion av donering som tömmer ditt konto. Klicka alltså INTE på unicef bland partners

Jag hade just problem att hitta den bannern, men den dök inte upp förrän efter jag hade donerat 1250 av 1663 poäng till cancerfonden och det bara var en slatt med 413 poäng kvar... Känns som lätt UI-optimerat för att folk ska lämna poäng att bara återgå till företaget.

Toppen