För de som ska till Stockholm eller norrut i landet, hur klagar de när de trycks ner i ett mittsäte i go på en narrowboddy efter stopp i Köpenhamn istället för att sitta kvar i sin Business stol?Det tror jag med. Stoppet i Moskva är inte alls kul, speciellt på hemvägen. Man hör många som klagar i gaten att aldrig mer detta stopp.
Är det inte dyrare att starta i Köpenhamn än Stockholm? Även om flygskatten tar ut tågbiljetter så brukar ju flygbiljetterna vara någon tusenlapp dyrare från Köpenhamn?Med tanke på det ni beskriver, vilket jag kan hålla med om, tror jag inte SIA skulle vara så intresserade av en direktlinje från ARN. Då kommer man ju att konkurrera med sej själva och det är ju inte så lyckat. För mej som bor i Östergötland är valet enkelt. Tåg (X2000) direkt till CPH och ingen flygskatt. Insparad flygskatt täcker tågkostnaden.
För de som ska till Stockholm eller norrut i landet, hur klagar de när de trycks ner i ett mittsäte i go på en narrowboddy efter stopp i Köpenhamn istället för att sitta kvar i sin Business stol?
Är det inte dyrare att starta i Köpenhamn än Stockholm? Även om flygskatten tar ut tågbiljetter så brukar ju flygbiljetterna vara någon tusenlapp dyrare från Köpenhamn?
Det tror jag med. Stoppet i Moskva är inte alls kul, speciellt på hemvägen. Man hör många som klagar i gaten att aldrig mer detta stopp.
... dyrare att starta i Köpenhamn än Stockholm? Även om flygskatten tar ut tågbiljetter så brukar ju flygbiljetterna vara någon tusenlapp dyrare från Köpenhamn?
Nej, det var for 10-20 aar siden. Og selv da var forskellen normalt hoejst 10-15% Nu er forskellen marginal og CPH kan vaere billigst..... så har det varit avsevärt mycket dyrare att flyga från CPH, 30-40% i många fall.
Nej, det var for 10-20 aar siden. Og selv da var forskellen normalt hoejst 10-15% Nu er forskellen marginal og CPH kan vaere billigst.
Är det inte dyrare att starta i Köpenhamn än Stockholm? Även om flygskatten tar ut tågbiljetter så brukar ju flygbiljetterna vara någon tusenlapp dyrare från Köpenhamn?
Fast den jämförelsen funkar ju inte då SAS inte prissätter award från CPH olika från ARN.Jag åker på en award biljett så det är billigare från CPH.
Fast den jämförelsen funkar ju inte då SAS inte prissätter award från CPH olika från ARN.