Senaste nytt

Singapore airlines och SAS efter 1/9-24

Hei, jeg har presis samme problem. Jeg fløy i feb med SQ CPH<->SIN<->KUL, og har purret flere ganger.
Jeg la til slutt inn en case hos customer service i mars. På langfredag fikk jeg poengene for CPH-SIN 5. feb. Purret forrige uke SIN-CPH 22.feb.
Virker som de behandler flight by flight, case by case.

Jeg sendte epost til ebretro@sas.no, men ikke fått svar.

Har også prøvd med både SQ og SK flight nr på den etterregistrering-siden. Til ingen nytte.

Men jeg synes du som EBD bør få prioritert handling. Prøve Gull/Diamant-telefonen?
Tack student. Jag mailade diamond supporten nu (inte brådskande, så inte värt ringa in det).

Hei!
Etter lang resultatløs samtale med SQ om fordeler som EBG på codeshare SK/SQ OSL-CPH-SIN-MNL og retur, ringte jeg SAS og fikk følgende svar:
Som EBG i økonomiklasse (T&K) får man ekstra 20 kilo bagasje i tillegg til de opprinnelige 30 kilo.
Sete må det betales for hvis man ikke føler seg heldig og tar sjansen på tildeling.
Lounge i OSL & CPH (SK) og SIN & MNL (SQ) er inkludert, men ta med gyldig fysisk kort "just in case"
Oppdatering etter endt reise.
Hei!
Ekstra bagasje 20 kilo, ikke noe problem, hverken ut eller hjem. Lounge tilgang CPH (SK) SIN (SilverKris) & MNL (SilverKris) ved fremvisning av boardingkort (påskrevet EBG). Gratis setevalg OSL-CPH & CPH-OSL. IKKE gratis setevalg på SQ metall, kjøpte sete CPH-SIN & MNL-SIN. Byttet tildelte seter på nett, lite utvalg. Mat & service best CPH-SIN. Toalettstandard SIN-MNL under enhver kritikk, inkl. manglende papir. Alle poeng på konto etter 2 dager.

Toppen