Senaste nytt

Singapore Airlines nu öppen för bokning med Eurobonus 2023-02-15

Status
Stängd för vidare inlägg.
Verkar som SQ blev "chockad" över responsen och beslöt sig, inga fler... så vad ni än gör håll i hårt i de platser ni fått...
Jag behövde flytta vår retur i november och bad då SAS att ta en retur 2 dagar tidigare via AMS och boka av via CPH...
Då kom SIN-CPH omedelbart tillbaka, när jag i går skulle flytta HKT-SIN så då kom de inte tillbaka (inte på EB i alla fall) däremot på Aeroplan finns de...
Möjligt att de funnits där hela tiden,.. (på Aeroplan),

Så än så länge så har inte flyg-guden hörsammat mina böner... ;)
Då kan ju sas lägga in den gamla texten att man inte kan boka SQ pga tekniska problem igen.

Från en som jobbar på SAS kundservice

”Det har tyvärr lagts på is för tillfället eftersom vi fortfarande är i diskussion om en deal som fungerar för båda parter.”

Trodde det var den dealen som nyss arbetats fram? Jättekonstigt att lansera ett nytt samarbete för att så kort efteråt dra i nödbromsen. Blir det för dyrt för SAS när de märkte vilken stor mängd biljetter som bokades?

Men är vi säkra på att personen på SAS kundtjänst har rätt? Är väl inte alltid man kan lita på den informationen
Nej såklart. Kundtjänst brukar inte vara att lita på. Men i och med att det rapporterats från flera olika håll och dessutom inte finns några biljetter att boka drar jag slutsatsen att det stämmer i detta fallet. Givetvis är alla fria att dra sina egna slutsatser utifrån den informationen som finns tillgänglig.

Kul om detta stämmer... Gjorde en ombokning av en resa med SQ som va biljetterad och klar innan, men la till ett ben till Bali och bytte avgångstid på en flight till Bangkok.
Inte blivit biljetterad än :oops:
Så går det när man gapar efter för mycket, skulle nöjt mig med att boka revenuebiljetter inom asien istället...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen