Möjligt men kollade även asien inrikes. Har svårt att se att alla 20 avgångar per dag 6-8 tillgängliga platser blir bokade direkt från ingenstans.Flyer722 skrev:Bokas ju upp av andra som vill resa?Klicka för att utvidga...
Möjligt men kollade även asien inrikes. Har svårt att se att alla 20 avgångar per dag 6-8 tillgängliga platser blir bokade direkt från ingenstans.Flyer722 skrev:Bokas ju upp av andra som vill resa?Klicka för att utvidga...
Yes, någon sladd har dragits ur - kollade på en del intra-Asienresor där det fanns stor tillgänglighet igår men inget idag. Jäkla tur att jag bokade om en utresa igår och inte väntade längre...Benz skrev:Hittar just nu ingenting alls (varken eco eller bus) under någon månad med SQ. Sökte LHR-SIN på Awardhacks. Märkligt. Nån som dragit ur sladdenKlicka för att utvidga...
I princip allt verkar vara borta med Singapore. Jag tror och hoppas att det är en tillfällig glitch bara. Jag var med om något liknade med Turkish Airlines häromveckan faktiskt. https://www.businessclass.com/forum...-boka-eurobonus-award-resa.90544/post-1022613 Dagen efter var platserna tillbaka.patteng skrev:Häromdagen när jag kollade så fanns det massvis med platser i biz februari nästa år. Nu när jag gick in och kollade finns det ingenting.Är det något jag har missat? Tillfällig paus?Klicka för att utvidga...
toer00 skrev:Verkar som det nu är Aeroplans tur att få sin beskärda del...???Visa bifogad bild 139669Klicka för att utvidga...
Då kan ju sas lägga in den gamla texten att man inte kan boka SQ pga tekniska problem igen.toer00 skrev:Verkar som SQ blev "chockad" över responsen och beslöt sig, inga fler... så vad ni än gör håll i hårt i de platser ni fått...Jag behövde flytta vår retur i november och bad då SAS att ta en retur 2 dagar tidigare via AMS och boka av via CPH...Då kom SIN-CPH omedelbart tillbaka, när jag i går skulle flytta HKT-SIN så då kom de inte tillbaka (inte på EB i alla fall) däremot på Aeroplan finns de...Möjligt att de funnits där hela tiden,.. (på Aeroplan),Så än så länge så har inte flyg-guden hörsammat mina böner...Klicka för att utvidga...
Var ser du detta?Jonas C skrev:Trist att samarbetet är slut på obestämd framtid. "SQ agreement has been withdrawn".Klicka för att utvidga...
Nej såklart. Kundtjänst brukar inte vara att lita på. Men i och med att det rapporterats från flera olika håll och dessutom inte finns några biljetter att boka drar jag slutsatsen att det stämmer i detta fallet. Givetvis är alla fria att dra sina egna slutsatser utifrån den informationen som finns tillgänglig.Johan F skrev:Men är vi säkra på att personen på SAS kundtjänst har rätt? Är väl inte alltid man kan lita på den informationenKlicka för att utvidga...