Senaste nytt

Singapore Airlines nu öppen för bokning med Eurobonus 2023-02-15

Status
Stängd för vidare inlägg.

TP12

Medlem
Hittar just nu ingenting alls (varken eco eller bus) under någon månad med SQ. Sökte LHR-SIN på Awardhacks. Märkligt. Nån som dragit ur sladden
Yes, någon sladd har dragits ur - kollade på en del intra-Asienresor där det fanns stor tillgänglighet igår men inget idag. Jäkla tur att jag bokade om en utresa igår och inte väntade längre...
 

Gus

Medlem
Häromdagen när jag kollade så fanns det massvis med platser i biz februari nästa år. Nu när jag gick in och kollade finns det ingenting.
Är det något jag har missat? Tillfällig paus?
I princip allt verkar vara borta med Singapore. Jag tror och hoppas att det är en tillfällig glitch bara. Jag var med om något liknade med Turkish Airlines häromveckan faktiskt. https://www.businessclass.com/forum...-boka-eurobonus-award-resa.90544/post-1022613 Dagen efter var platserna tillbaka.
 

toer00

Medlem
Verkar som det nu är Aeroplans tur att få sin beskärda del...???

1677185989283.png
 

toer00

Medlem
Det har du säkert rätt i Den uppföljningen har jag inte haft…men under den här vecka när man kunde boka SAS EB, Så tyckte jag mig se att enbart SAS EB var grönmarkerat. Så låt oss då hoppas att tillgängligheten vs SAS EB kommer tillbaka, det får bli min kvällsbön ikväll..
 

toer00

Medlem
Verkar som SQ blev "chockad" över responsen och beslöt sig, inga fler... så vad ni än gör håll i hårt i de platser ni fått...
Jag behövde flytta vår retur i november och bad då SAS att ta en retur 2 dagar tidigare via AMS och boka av via CPH...
Då kom SIN-CPH omedelbart tillbaka, när jag i går skulle flytta HKT-SIN så då kom de inte tillbaka (inte på EB i alla fall) däremot på Aeroplan finns de...
Möjligt att de funnits där hela tiden,.. (på Aeroplan),

Så än så länge så har inte flyg-guden hörsammat mina böner... ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen