Senaste nytt

Singapore Airlines nu öppen för bokning med Eurobonus 2023-02-15

Status
Stängd för vidare inlägg.
DPS? Du tänker inte på CGK - Jakarta. Fanns väl inte först till Bali.

Men som du säger peking-singapore var ju relativt lätt hitta F på. Likaså CGK med flera avgångar dagligen. Men är ju ett gäng år sedan iaf på peking men Jakarta rutten har väl fortfarande nån gammal kärra med F
Jag har innan pandemin lyckats boka både Singapore - Peking & London - Singapore för 2 pax i First.

DPS? Du tänker inte på CGK - Jakarta. Fanns väl inte först till Bali.

Men som du säger peking-singapore var ju relativt lätt hitta F på. Likaså CGK med flera avgångar dagligen. Men är ju ett gäng år sedan iaf på peking men Jakarta rutten har väl fortfarande nån gammal kärra med F
Jupp, precis så, tankevurpa. Åkte till DPS från Singapore med två biljetter SIN-CGK-SIN-DPS :cool:

Jag har innan pandemin lyckats boka både Singapore - Peking & London - Singapore för 2 pax i First.
Det var bokningsbart under 2019 från både FRA och LHR med SQ F på 777 (även AMS och tidigare CPH).

Det blev sedan equipment change på en av LHR flighterna som ändrades till A380 så några hade bokningar i nya suites sommaren 2020, men kom ju en pandemi då.

I nya Suites med Eurobonus?
Nope som nämnt gick det ju bara att boka B777 och det var det jag gjorde från London. Sen på plats i loungen lyckades jag byta till A380 så vi fick flyga nya Suites istället, kanske kommer en reserapport om det en dag där jag förklarar hur det gick till :p

Peking bokningen var på A380 från början men i gamla Suites.

Går ju inte att boka suites, går bara att få vid ändring från B777 till A380 när man bokar med eurobonus.
Jodå, det gick utmärkt att boka suites från Kina till Singapore (kommer inte ihåg om det var PEK eller PVG). Det var helt vidöppet med god tillgång. Sen kom som sagt pandemin i vägen.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen