Rickard_O
Medlem
Vad man ska ha med sig i detta att det finns också agenter som inte vet skillnaden mellan business och first.18/2-23 fanns det en öppen plats i F LHR-SIN på A380, berättade agenten ett par dagar efter avgången
Vad man ska ha med sig i detta att det finns också agenter som inte vet skillnaden mellan business och first.18/2-23 fanns det en öppen plats i F LHR-SIN på A380, berättade agenten ett par dagar efter avgången
Absolut, finns säkerligen sådana. Varje gång man ringer in brukar man kunna ana på första ordväxlingarna om agentens kunskap ligger i nedre eller övre kvartilet, i detta fall sa feelingen det sist nämnda.Vad man ska ha med sig i detta att det finns också agenter som inte vet skillnaden mellan business och first.
Bonusprogram:Eurobonus
Flygbolag: Singapore, SAS och Turkish
Kabinklass: Business och plus
Avreseort: Arlanda
Destination: Saigon
Enkelresa eller Tur&retur: ToR
Antal poäng (per person): 82500 med Amex
Skatter&avgifter (per person): 2101 kr
Antal resenärer: 2
När (avresans tidpunkt): November 23
Bokad: Februari 23
Hur hittades tillgänglighet: Awardhacks och SAS online
Kunde du boka enligt vad du såg tillgängligt: Ja
Antal erforderliga HUACA (vid telefonbokning): N/A
Tar med polaren på en försenade present då vi båda fyllde jämt för snart 2 år sedan.
Det blir lite nyheter för honom som inte har en susning om vad vi ska göra utan har fått instruktioner om att ha giltigt pass 6 månader efter utresa, ta med badbyxor och ta ledigt 4 dagar.
Rutten är följande:
ARN - LHR SAS A320
LHR - SIN SQ A380
SIN - SGN SQ A350
Uppehåll 30 timmar där vi bor på La Vela Saigon med sin fantastiska takpool.
På kvällen drar på rockklubb!!
SGN - SIN A350
SIN - IST A350
IST - ARN A320
Det blir hans första gång med SQ och A380 samt att han kommer vara miljonär i Vietnam.
Allt kommer gå jättebra, tror jag
Skickat från min SM-A528B via Tapatalk
Var raderna med dubbelsäng tillgängliga för dig att boka redan nu?
Jag har också bokat A380 på sträckan SIN-LHR.Nix… meen jag tänkte ligga på och checka in on-line från sekund 1 när SQ öppnar…det brukar oftast gå bra…
Som jag förstår det håller de dubbelsängarna med bassinet för att allokera till de som behöver bassinet. Har ingen med sådant behov bokat så öppnas de upp när check-in öpppnar. Så blir att hänga på låset.Jag har också bokat A380 på sträckan SIN-LHR.Vi är två vuxna och två barn.
Det finns väl bara tre dubbelsängar på hela planet? Jag trodde att statusmedlemmar hos SQ kunde boka de platserna redan nu? Samt bassinet på rad 91 kan norpa sängen? Men du menar att det finns chans att knipa en dubbelsäng trots detta?
En annan fråga. Kan man promenera runt hela flygplanet och upp och ned i alla trappor? Eller är trappan framtill på övre däck endast tillgänglig för passagerare i första klass? Försöker hitta på aktiviteter då vi ska flyga 14 timmar med kidsen på en dagflight.(vi flyger business)
När jag flög nya Suites så var trappan endast för oss i Första Klass, den leder ju endast upp till Suites och den enorma toaletten som F-pax har så det bör vara en big nono att springa i trappan där.Jag har också bokat A380 på sträckan SIN-LHR.Vi är två vuxna och två barn.
Det finns väl bara tre dubbelsängar på hela planet? Jag trodde att statusmedlemmar hos SQ kunde boka de platserna redan nu? Samt bassinet på rad 91 kan norpa sängen? Men du menar att det finns chans att knipa en dubbelsäng trots detta?
En annan fråga. Kan man promenera runt hela flygplanet och upp och ned i alla trappor? Eller är trappan framtill på övre däck endast tillgänglig för passagerare i första klass? Försöker hitta på aktiviteter då vi ska flyga 14 timmar med kidsen på en dagflight.(vi flyger business)
stämmer, de är låsta om man inte har status PPS på SQJag har också bokat A380 på sträckan SIN-LHR.Vi är två vuxna och två barn.
Bokas ju upp av andra som vill resa?Häromdagen när jag kollade så fanns det massvis med platser i biz februari nästa år. Nu när jag gick in och kollade finns det ingenting.
Är det något jag har missat? Tillfällig paus?
Hittar just nu ingenting alls (varken eco eller bus) under någon månad med SQ. Sökte LHR-SIN på Awardhacks. Märkligt. Nån som dragit ur sladdenHäromdagen när jag kollade så fanns det massvis med platser i biz februari nästa år. Nu när jag gick in och kollade finns det ingenting.
Är det något jag har missat? Tillfällig paus?