Senaste nytt

Singapore Airlines nu öppen för bokning med Eurobonus 2023-02-15

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag (2023-02-15) har man släppt på och möjliggjort det för oss med EuroBonus att återigen boka Singapore Airlines.

Bokningsklasser som idag finns (efter egen research) är Business och Ekonomi. Det vore kul om fler kan posta information om vad det hittar och lyckas boka, i denna tråd.

Notera dock av Sverige ligger nere för EB bokningar idag, ni kan dock utföra era bokningar via Danmark.

Jag har precis bokat 2 resor i Singapore business!

Väl mött kära flygälskare!
 

Flyer722

Medlem
Bokade precis till maldiverna via London båda hållen med start från Stockholm. Fick betala 4200kr i skatter per person... När jag kollade genom hemsidan för samma flight fast med start från London så skulle totalen uppgå till ca9500kr alltså ungefär samma fast jag nu startar i Sverige, brukar det inte vara billigare med start i Sverige?
 
Bokade precis till maldiverna via London båda hållen med start från Stockholm. Fick betala 4200kr i skatter per person... När jag kollade genom hemsidan för samma flight fast med start från London så skulle totalen uppgå till ca9500kr alltså ungefär samma fast jag nu startar i Sverige, brukar det inte vara billigare med start i Sverige?
Beror lite på vilka flygplatser du mellanlandar på.

London har väldigt dyra platser!!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen