Senaste nytt

Singapore Airlines, ni vet om vad en bra service är!

Singapore Airline, det här gjorde ni bra!

Jag har försök förboka en sak från Singapore Airlines KrisShop på vår kommande resa, men inte fått systemet att acceptera mitt bokningsnummer.
Så jag mejlade shoppen och förklarade mitt problem.
Kort där efter fick jag svar att dom gärna hjälper mig få till en lösning och att dom har försökt ringa mig utan framgång.

Jag svarade att dem kan få ringar mig under veckan, dock tidigast kl 16.00 i Singaporetid, då är klockan 09 här hemma.
Annars kan jag gärna ringa dom.
Igår ringde dom på utsatt tid kl 09.00 svensk tid och ville veta när jag skulle flyga med dom.
Dom förklarade att systemet bara klarar av att som tidigast ta beställningar 60 dagar innan flygning.
Så vi kom överens om att jag skulle vänta till slutet av månaden och prova att boka då.
Fick jag det inte att fungera så skulle jag mejla dom igen så skulle dom lösa det.

Jag tycker verkligen det var det "lilla" extra att dom ville ringa och inte bara mejla :)
 
Last edited:
Toppen