Senaste nytt

Singapore Airlines, ni vet om vad en bra service är!

Jag kommer förmodligen ha en flygning i SAS Plus ARN-MAN på min födelsedag, tror ni jag kan förvänta mig samma service? :rolleyes: Hatten av för SQ, man blir glad av att se sånt här!
Om SAS personal har vilja så kan de fixa med chokladmuffins och en flaska mousserande vin. Det är trots allt tanken som räknas. :)

Om SAS personal har vilja så kan de fixa med chokladmuffins och en flaska mousserande vin. Det är trots allt tanken som räknas. :)
Javisst! Och jag förväntar mig verkligen ingenting, knappt jag själv firar min födelsedag längre :) Nu är det dessvärre operated by Blue1 och de brukar inte vara så serviceminded på MAN, upplever SAS som betydligt vänligare på nåt vis (eller så har jag bara haft otur hittils). Återkommer med rapport och bildbevis om det blir något ;)

Kan återkoppla i tråden med att det som väntat inte blev någon som helst uppvaktning från Blue1 på min födelsedag, däremot fick jag ett grattis av uppmärksam brittisk passkontrollant på MAN :) Nästa år får man väl se till att flyga SQ...

Kan återkoppla i tråden med att det som väntat inte blev någon som helst uppvaktning från Blue1 på min födelsedag, däremot fick jag ett grattis av uppmärksam brittisk passkontrollant på MAN :) Nästa år får man väl se till att flyga SQ...

Jag har på min födelsedag istället för att använda mitt EBG kort när jag checkar in visat fram min legitimation men då märker man verkligen att de slår upp en på namn bara och struntar i att läsa personnummer för man får ingen kommentar om det...

Toppen