palmen
Moderator
Mig veterligen går det inte att boka A350 för eurobonus. Du kan ju alltid ringa och höra vad de säger, kan inte få mer än ett nejFår ringa Tallinn imorgon (om ingen här vet) om det går att boka med lite poäng?
Mig veterligen går det inte att boka A350 för eurobonus. Du kan ju alltid ringa och höra vad de säger, kan inte få mer än ett nejFår ringa Tallinn imorgon (om ingen här vet) om det går att boka med lite poäng?
Med EB poäng? Ytterst osannolikt att SQ kommer släppa platser för det.
Mig veterligen går det inte att boka A350 för eurobonus. Du kan ju alltid ringa och höra vad de säger, kan inte få mer än ett nej
Ringer och kollar. Man ska ju inte kunna flyga 9 legs eller till USA via Asien heller så....![]()
Air India hittade hon inte några avgångar med alls under augusti så det vette tusan hur man ska komma med.
Off topic svar.Air India hittade hon inte några avgångar med alls under augusti så det vette tusan hur man ska komma med.
Huh?Detta kanske är en galen idé, men.... ...betala för biljetten med pengar?![]()
Är det fortfarande dessa tider som gäller? Blir ju att hänga ute på approachen när den dyker upp!Från Flygtorget:
SQ 361/362 flyger fem dagar i veckan, måndag, tisdag, torsdag, fredag och lördag och är slingad via Moskva:
Stockholm – Moskva 10.25 – 13.30
Moskva – Singapore 15.00 – 06.15
Singapore – Moskva 00.20 – 06.00
Moskva – Stockholm 07.15 – 08.25
Edit. De hade missat fredagen