Senaste nytt

Singapore Airlines First Class nu bokningsbart med EuroBonus (2018-02-27)

Är det någon som nån gång har bokat 4 platser i First?
Behöver inte vara från Europa utan kan vara intra-Asien.
Skulle vara kul att prova med barnen.
Förr var det enklare, både Thai och Asiana släppte ofta 4 platser till/från Europa. Lufthansa släppper emellanåt 4 eller fler till/från framförallt Peking och Haneda.

Är det någon som nån gång har bokat 4 platser i First?
Behöver inte vara från Europa utan kan vara intra-Asien.
Skulle vara kul att prova med barnen.

First skall man uppleva utan barn. Det är ett tillfälle att skämma bort sej själv med lite extra service och god mat. Det är ändå inget barnen uppskattar och kan utnyttja till fullo. Det duger bra med business med barnen.

Jag tänkte bjuda min dam till Bali Oktober. Som jag förstår så är dom nya Suites inte bokningsbara från Europa till Singapore. Kan man boka dom gamla Suites (a380) från Europa till Singapore?

Utifrån den här tråden har jag förstått att tillgängligheten på EU - SIN i F i princip är morgonflighten från LHR. Det verkar finnas någon som lyckats boka från FRA och någon agent har sagt att det även ska gå från ZRH, men det verkar högst osäkert.

Är det någon som vet om det går att koka ner det på samma sätt för SIN - EU? Är det en specifik flight som brukar ha tillgänglighet?

Utifrån den här tråden har jag förstått att tillgängligheten på EU - SIN i F i princip är morgonflighten från LHR. Det verkar finnas någon som lyckats boka från FRA och någon agent har sagt att det även ska gå från ZRH, men det verkar högst osäkert.

Är det någon som vet om det går att koka ner det på samma sätt för SIN - EU? Är det en specifik flight som brukar ha tillgänglighet?
Sin - FRA
Sin - lhr

Båda går och båda har jag hittat 2 platser på!

Toppen