gastronaut
Medlem
Det hade jag lätt gjort, om schemat tillåter. Den loungen är fantastisk.Frågan är dock ifall jag borde boka om mitt connection flight till Bangkok ett par timmar senare för att få njuta av Private room? Vad är forumets åsikter?
Det hade jag lätt gjort, om schemat tillåter. Den loungen är fantastisk.Frågan är dock ifall jag borde boka om mitt connection flight till Bangkok ett par timmar senare för att få njuta av Private room? Vad är forumets åsikter?
RIngde i måndags för att kolla om det gick att få F på returen från SIN till CPH den 28/9. Hann knappt ställa frågan innan jag fick svar att på de datumen fanns det inga platser. Verkade som om agenten hade en lista framför sig pga alla frågor som kommit inHur lång tid tog det för Tallinn att göra denna sökning?
Är inget bra på recensioner men lovar att ge en uppdatering.
Ett tips är att kolla Routesonline.ref till Senators kommentar "Boka och åk nu (innan slutet av oktober) är mitt tips. Jag tror det finns överhängande fara att B77W är borta W18."
Har någon fått mer info om detta. Själv bokade om min november tripp till oktober (för säkerhets skull) , men är ju så sugen på att boka en till tripp ..
Jag har försökt få till en F SIN-HND/NRT i september utan framgång, trots platstillgång för KrisFlyer.Är det någon som undersökt, alternativt lyckats boka SIN F intra asien? Jag tänker på exempelvis SIN-PEK, SIN-HKG, SIN-PVG?