Senaste nytt

Singapore Airlines First Class nu bokningsbart med EuroBonus (2018-02-27)

palmen

Moderator
Hur ser det ut på det andra B77W rutterna:
LHR-SIN
FRA-SIN
MUC-SIN?
Jag frågade specifikt för LHR och FRA och de random datum i november som de sökte på i Tallinn så fanns inget.
Behöver ju inte betyda att det inte finns, lite för litet urval för att säga ja/nej.
 

rnh

Medlem
Undrar om det finns någon chans att det gäller LAX-SIN (via ICN eller NRT), SFO-SIN (via HKG)? Blir att ställa klockan tidigt i morgon och fråga Tallinn. :)

Vore galet att hitta tillgänglighet och kunna ändra min marsresa till BKK, men tillgänglighet så nära inpå är nog en pipedream.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

famhanssons

Medlem
Jag frågade specifikt för LHR och FRA och de random datum i november som de sökte på i Tallinn så fanns inget.
Behöver ju inte betyda att det inte finns, lite för litet urval för att säga ja/nej.
Kan inte det bero på att de flyger A380 från LHR och FRA men 777 från CPH vilket ger access?
 

famhanssons

Medlem
Är det någon som vet om man har tillgång till The Private Room om man flyger CPH-SIN Fist och sedan vidare SIN-BKK (finns inte First)?
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Senator

Moderator
Jag åkte Singapore First HKG-SIN-HKG ombord samma hårdvara på B777-300ER (B77W) nu i januari. Min slutsats är:
Hårdvaren inklusive IFE är grym
Maten rikitig bra
Vin, inklusive Champagne (Krug samt Dompa) outstanding
Service exceptionnel

Jag besökte Private Room på hemresan och det var trevligt, men kanske inte lika fantastiskt som jag hade föreställt mig.

Alla uppskattar vi olika saker. Men efter ett ganska stort antal First-segment anser jag att Lufthansa håller bra kvalite fram till du sitter på din plats, men efter det är det väldigt varierande. Så jag är personligen långt mer intresserad av vad som händer från jag sittter i stolen till jag landar. Med det kan jag varmt rekommendera SQ First över Lufthansa First om du som jag uppskattar det som händer ombord.
 
Toppen