Senaste nytt

Singapore Airlines - Book the Cook

Wagyu beef verkar inte längre gå att välja på Singapore->Köpenhamn (och inte Singapore->Jakarta heller) i förstaklass. Är det bara en bugg på hemsidan så man bör maila in sitt önskemål istället, eller?

Kan rekommendera Kyo Kaiseki om man åker First från Singapore :) Detta är vad jag fick på vägen hem till Köpenhamn.

Visa bifogad bild 84697 Visa bifogad bild 84698 Visa bifogad bild 84699 Visa bifogad bild 84699

Ser ju riktigt bra ut !

Är Kyo Kaiseki samma som Japanese Meal när man kör BTC i First? Har en resa LHR-SIN som visar följande val:

5752221C-AD21-4AD2-B981-8F086DB50A26.jpeg

Kan även tipsa om Bak Kut Teh! Nog det bästa jag ätit på ett flygplan. Testade det för ett par veckor sedan SIN-CPH i F. :)

Det är väl så att den rätten endast går att beställa om man åker First. Jag hade tänkt beställa den när jag åker tillbaka från SIN i slutet av okt men tyvärr bytte man till A350 som saknar First tre dagar tidigare än det var tänkt så jag blev nergraderad till business.

Det är väl så att den rätten endast går att beställa om man åker First. Jag hade tänkt beställa den när jag åker tillbaka från SIN i slutet av okt men tyvärr bytte man till A350 som saknar First tre dagar tidigare än det var tänkt så jag blev nergraderad till business.
Så kanske det är

CBF1ABD5-C9EA-4805-B233-93394EEB08C5.jpeg

Warm waffle with strawberry coulis. Härlig frukost också. Delade på rätterna med tjejen så blev en savory förstarätt och våfflor som sött avslut.

Toppen