Dela gärna med dig med bilder senHoppas att det håller i sig, jag har kaisekin bokad till min flight om ett par dagar.
Book the Cook i C på sträckan SIN-SGN var dock en besvikelse, valde lammfilén...Visa bifogad bild 84704
Dela gärna med dig med bilder senDe varierar ju lite med innehåll osv
![]()
Är det någon som har erfarenhet av Lammracks? Funderar på att välja det nästa gång nu i Maj![]()
Vad var dåligt? Torr och seg eller?Yes, återkommer
Sambon valde lammracks på samma flygning och de var lika "bra" som min filé. Kanske hade kocken en dålig dag![]()
Vad var dåligt? Torr och seg eller?![]()
Jag förstårJa, torr (även om det kunde varit värre) och lika trist presentation som av min rätt. Jag har dock sett bättre bilder här från longhaul i C, så kanske kan sträckan påverka kvaliteten.
Är det någon som har erfarenhet av Lammracks? Funderar på att välja det nästa gång nu i Maj![]()
Den går att beställa via Book The Cook men bara i First.Återkom gärna med recension om du väljer lamb rack. Det brukar alltid vara ett säkert kort i First, funderar också på den på någon av sträckorna. Blir dock lite tveksam när jag läser att den skulle vara överstekt.
Vad innehåller egentligen Kyo Kaiseki för råvaror? Det ser väldigt trevligt ut men det enda jag kan identifiera är tonfisken. Jag äter inte kyckling så jag hoppas inte det finns rätten. Bokas denna via Book the Cook?