B
Bryant
Guest
Som sagt, vilken lounge rekomenderas som *A Gold? Det kanske bara är Air Chinas som finns?
Det blir nog någon av Shanghai Airlines lounger.Bryant skrev:Som sagt, vilken lounge rekomenderas som *A Gold? Det kanske bara är Air Chinas som finns?Klicka för att utvidga...
Sakoz skrev:*bump*Jacob: Gjorde Du något särskilt för att få invite till första klass delen på PVG?Åker till Shanghai i C om ett par veckor.Klicka för att utvidga...
Sakoz skrev:Jag tänkte snarare påavresafrån PVG, flyger med SK i C, terminal 2.Har diverse Star Alliance Gold dock inte AirChina.Klicka för att utvidga...
ACervin skrev:Off topic, vettiga priser på taxfree? Funderar på ett Nikon D600 hus.Klicka för att utvidga...
ACervin skrev:Flyger med SAS från CPH på söndag 28/7, skall vidare med Thai till BKK och BNE. Finns det en Thai lounge i PVG eller är det som jag ser att Jacob skriver i tidigare inlägg enbart Shanghai Airlines som gäller?Klicka för att utvidga...
ACervin skrev:Off topic, vettiga priser på taxfree? Funderar på ett Nikon D600 hus.Klicka för att utvidga...
OTx2: Finns det kameror i Japan som man kan byta språk till engelska? När jag tittade på en Sony senast så fanns det Nihongo only som språkval.Dr. Miles skrev:OT svar:I Japan kostar Nokon D600 (body only) 153.167 JPY (ca 10.000 SEK) som lägsta priset.価格.com - ニコン D600 ボディ 価格比較Klicka för att utvidga...
jumbooze skrev:OTx2: Finns det kameror i Japan som man kan byta språk till engelska? När jag tittade på en Sony senast så fanns det Nihongo only som språkval.Klicka för att utvidga...
jumbooze skrev:OTx2: Finns det kameror i Japan som man kan byta språk till engelska? När jag tittade på en Sony senast så fanns det Nihongo only som språkval.Klicka för att utvidga...