Senaste nytt

Senator och Sembl: äntligen ut på tur igen..

Kommer att uppdatera lite kul ställen under kvällen med mina New Yorkers. Just nu skall det drickas sake. Och sedan skall det testas en ny bar/ restaurang och sen hoppas jag det blir pingis typ eller annat.

Kommer att uppdatera lite kul ställen under kvällen med mina New Yorkers. Just nu skall det drickas sake. Och sedan skall det testas en ny bar/ restaurang och sen hoppas jag det blir pingis typ eller annat.

min insomnia gör att nu sitter jag hemma och jobbar. Min bror är installerat hemma hos dig på Lilla Ön hos din inneboende. Jag tror det blir NJ Transit i eftermiddag. Vi landar i rusningstrafiken. Inser att jag gillar landa på JFK bättre faktisk.

Så lite deja vu från November. Hittade en bar som hade snaps och det slutade med att vi drack linie akvavit med bartendern i champagne glas efter stängningsdags så vi måste komma hit imorgon.
IMG_20170119_211923.jpg

Kul tråd!
Är First i USA är liknande C? Jag tänker hårdvaran ser ut mer ut som C än F.
Domestic First är som du säger mer likt International Business än International First hos amerikanska flygbolag. Det är också så att Business inte finns domestic hos de tre stora amerikanska.

Om du bokar en International Business med BA och har en inrikes connection i USA, då flyger du Americans Domestic First.

Domestic First är som du säger mer likt International Business än International First hos amerikanska flygbolag. Det är också så att Business inte finns domestic hos de tre stora amerikanska.

Om du bokar en Business med BA och har en inrikes connection i USA, då flyger du Americans Domestic First.
Tack för redogörelsen.

Kul med lite äventyr igen!

Vi landar i rusningstrafiken. Inser att jag gillar landa på JFK bättre faktisk.
Jag föredrar JFK med hästlängder - tyvärr flyger ju inte AA på Stockholm (och DY sätter jag ogärna foten på, och DL är ju seasonal). Brukar bli via LHR för att få till det för min del!

Tåget till Penn låter smart för er. Utan trafik är EWR ok, men med trafik är den hopplös.

Toppen