Cristoffer Cedergren
Medlem
En annan fråga. Det finns inga sånna här fallgropar med intjäningen till M&M på tex Brussels där vissa bokningsklasser gett noll till EB?
HON Circle Members and Senators with up to eight travelling companions can reserve seats in all booking classes free of charge on flights operated by the Lufthansa Group, Lufthansa Regional (Air Dolomiti, Lufthansa CityLine), Edelweiss or Discover Airlines (except on the Economy Light fare on short-haul flights).
Jag kan välja tronsäte på båda mina Austrian-flighter utan kostnad. Både på på Austrians och SAS webbplatser. Det fungerade för mig efter att jag tagit bort mitt M&M-nummer och sen lagt till det igen på bokningen.Chattade med Lufthansa i deras chat, de kunde då lägga in tronsätet gratis på en Austrian flight i C (sas award) men de lyckades inte få upp min SEN status i bokningen utan hänvisade mig till att ringa M&M
Nej, ingår inte enligt gällande T&C.Om jag får kapa denna tråd gällande Senatorförmån, någon som vet vad som gäller för eVouchers? Ingår inte vid status match?
Hur gjorde du?Jag kan välja tronsäte på båda mina Austrian-flighter utan kostnad. Både på på Austrians och SAS webbplatser. Det fungerade för mig efter att jag tagit bort mitt M&M-nummer och sen lagt till det igen på bokningen.
EDIT: Är en Star Alliance-award bokad med SAS.