Canadien
Medlem
Nej. 330 dagar innan brukar SAS öppna för försäljning. Så ställ alarmet på 12Feb så bör dy kunna boka den.Kunde inte tolka reglerna. Gäller den för bokning nu och utresa 3-4/1-2018 med hemresa 7-8/1-2018?
Nej. 330 dagar innan brukar SAS öppna för försäljning. Så ställ alarmet på 12Feb så bör dy kunna boka den.Kunde inte tolka reglerna. Gäller den för bokning nu och utresa 3-4/1-2018 med hemresa 7-8/1-2018?
Ja, men du måste vänta några veckor till för att kunna boka.Kunde inte tolka reglerna. Gäller den för bokning nu och utresa 3-4/1-2018 med hemresa 7-8/1-2018?
SEASONALITY
PERMITTED 12AUG THROUGH 19JUN ON THE OUTBOUND
TRANSATLANTIC SECTOR. SEASON IS BASED ON DATE OF
ORIGIN.
60.000 United miles räcker för Europa-Indien i First class enkel väg.Nu dök det här upp i mailen. Vad skulle ni valt? Har ingen aning om hur mycket 10000 Bonus Milage Plus Miles är. Är det en muffin ombord eller en F resa runt jorden?
![]()
Ok tack. GANSKA bra värde ändå...60.000 United miles räcker för Europa-Indien i First class enkel väg.
eller mellan Centralasien och Mellanöstern via Frankfurt i First class för 45.000 miles enkel väg.
Mer info finns i den här tråden.
Sweet spot bonusresor på United Mileage Plus | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
Som vanligt med vouchers då (tycker jag).Se det positivt om du tar vouchers så får du ju flyga inrikes UA snart igen, det är dock inte helt enkelt att lösa in dem på websidan kommer ihåg att jag fick till det med delbetalning och svenska kronor...
Yes! Premium Snack Basket!Jag vet att det råder delade meningar om United men måste ändå säga att den här flygningen (förutom stolen och stolsgrannen med mag/gasproblem) överklassar Brussels med hästlängder.
Och det säger jag inte pga den här!![]()
![]()