Senaste nytt

Johan Gott

Medlem
5D6D1DBF-76A6-49FE-A255-C7B1A901790C.jpeg
C47058E4-C1E8-4A07-B90B-8313E60ED785.jpeg
9954E968-553F-469B-8665-2F1CC940B28E.jpeg


Hej på er!

Jag har varit offline rätt länge nu och vill bara ge ett litet livstecken. Wi-Fi ombord funkade antagligen men jag testade aldrig. Jag hade fullt upp med att njuta av allt och interagera med min nya vän Candice som tog hand om mig på ett otroligt proffsigt och personligt sätt. Fler bilder och svar på era kommentarer kommer senare...
 

mankse

Medlem

pep

Medlem
Udmærket rejseprogram. Nogle lange stræk på ekonomi gør at man værdsætter premium klasse langt højere. Derfor skal man "ned og vende" af og til før man bliver alt for sart og kritisk ovf. de mindste småfejl på biz-First. Jeg rejser ofte paa lignende maade - lige i min (og bc.se's !?) ånd!
 

Johan Gott

Medlem
Jag återkommer med någon form av dokumentation av mina ben i ekonomi...

Oklart om någon här är jätteintresserad av dina ben, helt oavsett om de är i ekonomi eller ej. Finns helt andra webbsidor om man vill "titta på ben"...

Dock är ju benutrymmet högst relevant särskilt om man sitter i ekonomi

Här är en annan Ben, han flyger dock sällan ekonomiklass på långflygningar. Skål @Johan Gott


Haha :) Kärt/kär ben har många namn...eller något.

Klargörande:

Jag syftade på ”ben” som en översättning av engelskans leg i meningen flygsegment. Men inser i efterhand att det kan tolkas annorlunda :) Några foton på mina nedersta kroppsregioner finns det hur som helst inte från denna resas två första segment/flighter så ni som blev nyfikna får vänta på mitt nästa ”leg” i Air China ekonomi. Det dröjer inte så länge...
 
Toppen