Senaste nytt

Johans00

Medlem
Vill också tacka för en underbar och mycket intressant Semi-live!
Tror du att du kan plocka ut alla dina inlägg ur tråden och göra en egen Reserapport av den så att det blir enklare att läsa hela på en gång utan att behöva bläddra igenom tiotals sidor?
 
Har skummat igenom tråden igen men såg ingen direkt recension av väskorna du köpt till resan. Skulle vara kul att höra vad du tyckte om dom och hur väl har dom hållt sig gråa och fina ? :)
 

Bjornc

Medlem
Stort tack för en fantastik tråd!
Jag tackar även för tips från både dig och andra när det kommer till att resa i stan-länderna med fru och barn, det ska absolut inte uteslutas.

Att läsa reseberättelser här på detta forum har varit en ganska stor del av min lilla fritid som nybliven 2 barns far med allt vad det innebär, jag har många gånger drömt mig bort och imponerats av hur välskrivna och intressanta de allra flesta berättelser är men den här är nog faktiskt den bästa jag följt. Oerhört imponerad och inspirerad har jag blivit.
Vem vet, när det inte är föräldraledigheter, bröllop eller husbygge så kan det fort bli en resa till länder jag knappt hört talas om förut och det tack vare denna helt galna resan som vi alla fått följa med på!
Hatten av!!
 
Toppen